Reklamasjon / Service
Ved reklamasjon på trapper og orginalmontert utstyr levert av Trapperingen AS, se våre nettsider: www.trapperingen.no.
Reklamasjonsskjema, som er basert på standard for bransjen, finnes på nettsiden og skal fylles ut og sendes inn.
Etter innsending av ferdig utfylt reklamasjonsskjema vil den som reklamerer bli kontaktet for avtale om tidspunkt for utbedring av servicetekniker.
Kjøpskvitteringen er ditt reklamasjonsbevis og må kunne fremvises ved serviceteknikers oppmøte.
Hvis det ved oppmøte viser seg at den innmeldte feil ikke er å anse som en reklamasjon aksepterer kunde å betale som for vanlig service.
Ved avtalt besøk av servicetekniker som ikke omfattes av reglene for reklamasjon debiteres en fast reparasjonspris, se under, forutsatt at reparasjonen og reisetid ikke tar mere enn 2 – to - timer. Fastprisen inkluderer reise, oppmøtekostnad og arbeidstid. Eventuelle reservedeler kommer i tillegg.
Reparasjoner som går utover 2 timer prises etter medgått tid fra oppstart (dvs uten at fastprisen kommer til anvendelse i det hele tatt) samt forbrukt materiell og frakt/reisetid. Alternativt inngås egen, skriftlig forhåndsavtale.
Minste debiterbare tid 1 time og prisen for 1 time er kr 850 ex mva.
Øvrige reparasjoner prises etter avtale.
Servicebesøk som ikke dekkes av den ordinære reklamasjonsretten betales med VIPPS eller faktureres etter utført servicebesøk. Faktureringskostnad tilkommer da. Kontant betaling er ikke mulig.
Avbestilling av servicebesøk må skje innen klokken 09:00 senest en arbeidsdag før opprinnelig avtale. For sent avbestilt servicebesøk debiteres med besøkskostnad. Dersom serviceteknikeren ikke gis anledning til å reparere produktet til avtalt tid, debiteres besøkskostnad bestilleren.
Priser* Inkl mva.
- Fastpris reparasjon inntil 2 timer inkl. reisetid (eksl. Reservedeler)
Kr 2465.- - Større reparasjoner
pris etter avtale - Kostnad ved for sen avbestilling eller møte uten at kunde er til stede (Bomtur)
Kr 2465.-